Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani. Script on BloggerHelp

About Me and Blog

Eoghan
Mă numesc Şumleanchii Eugen. Să ma descriu scurt, clar şi cuprinzător pot aşa: îmi place să fiu simplu şi iubesc oamenii simpli, iar toată făţărniciea şi ipocrizia în oameni o urasc. Prin acest blog sper să schimb ceva în oamenii din jur, şi să ma perfecţionez eu însumi. P.S. M-am deprins sa scriu la PC in engleză şi să nu urmaresc regulile gramaticale aşa că scuze pentru unele greşeli. Dar să ştii că mă stărui să nu le fac.
View my complete profile

Follow / Urmareşte

Câştigul meu:

SEO sprint - Всё для максимальной раскрутки!

google advice

Blogroll

Blogosfera

Blog din Moldova
© 2011 Eoghan. All rights reserved. Powered by Blogger.

AdSense Text

Sep 20, 2012

Înalţări şi căderi


   Probleme peste probleme. Practic mereu toţi cred ca le au şi ca veaţa e o amară neplacere continuă care mereu te pune la încercari şi nicodată nu iarta. Să contrazic gândul etern al omenirii nu vreau, dar aş dori să adaug câte ceva.    În primul rând majoritatea oamenilor niciodată nu obsearvă şi nu memorează pe primul plan momentele bune, vesele, fericite pe care le-au avut. Acestea decurg aşa – ca printre altele fiind ca apa intr-un râu, iar pietrele din acesta, formeaza totalitatea situaţiilor  neplacute care s-au întimplat in veaţă. Aceasta este una din cauzele depresiei (imi pare ca) “permanente” a omenirii.
   Intr-al doilea rând oamenii pierd prea mult timp pe ganduri rele, aluzii shi regrete, shi datorita acestui fapt, se formează nişte iluzii care susţin ca veaţa e o tragedie. Nu sunt deacord shi vreau ca toţi sa înţelegă că pe lângă tristeţe, mereu este bucurie. Iar de nu avea sa fie acest echivalent între bine şi rau, s-ă traieshti deja nu va mai fi interesant.
    In fine, vreau sa spun ca orce nu s-ar întimpla, mereu trebue sa avem speranţa, defapt mereu trebue sa fim siguri ca peste un timp, toate problemele se vor rezolva şi va fi din nou armonie shi fericire.
  

2 comments:

Anonymous said...

am citit intentionat de 2 ori ceea ce intr-un sfirsit ai hotarit si ai postat pe acest blog, sa stii ca esti bravo doar dintr-un singur plan: incerci sa-ti prinzi gindurile de coada si sa le scrii aici, nu fiecare are acest curaj, si nu fiecare macar o micuta parte a timpului sau il rezerva pentru a sta la sfat cu propriile ginduri, in fine.motivul pentru care m-am apucat sa scriu aici e unul: sint in nestire fata de ce se ascunde sub aceste putine rinduri, si te'as ruga cit mai curind sa-mi raspunzi la niste intrebari: 1.de ce anume asa titlu ai ales? dupa parerea mea este asociera complet nejustificata. 2. care este gindul etern al omenirii ? ai citit zeci de carti, ai trait zeci de ani, ai fost in zeci de tari, ai ai sute de minutele de experienta pentru a afirma asta ? 3.caligrafia ta, felul de a-ti desena propriile ginduri in mici propozitii de mai sus imi fac impresia ca nu atit esti influentat de zbuciumul emotional interior cit mai mult de un fel daca nu lauda as spune o infaturare de cei care te inconjoara...

Eoghan said...

Titlul e absolut justificat, deoarece in "acele cateva randuri" eu am vorbit de un echilibru dintre bine shi rau..defapt poate ca chiar despre o simbioza decat echilibru..iar antiteza "Inaltzari shi caderi", este asemenea "Incurajarii shi dezcurajarii"(despre ce se vorbeshte in articol)...asta e parerea mea, parerea care este sustzinuta de idei gandite shi trecute prin suflet, in pofida neancrederii dvs in sinceritatea lor...Iar gandul etern al omenirii consta in faptul ca majoritatea oamenilor, din toate timpurile, au fost cuprinshi macar odata de pesimismshi depresie, stari ce duc la ganduri negative..
De gramatica imi cer scuze, shi nu prima data...chiar am probleme in aceasta privintza..