Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani. Script on BloggerHelp

About Me and Blog

Eoghan
Mă numesc Şumleanchii Eugen. Să ma descriu scurt, clar şi cuprinzător pot aşa: îmi place să fiu simplu şi iubesc oamenii simpli, iar toată făţărniciea şi ipocrizia în oameni o urasc. Prin acest blog sper să schimb ceva în oamenii din jur, şi să ma perfecţionez eu însumi. P.S. M-am deprins sa scriu la PC in engleză şi să nu urmaresc regulile gramaticale aşa că scuze pentru unele greşeli. Dar să ştii că mă stărui să nu le fac.
View my complete profile

Follow / Urmareşte

Câştigul meu:

SEO sprint - Всё для максимальной раскрутки!

google advice

Blogroll

Blogosfera

Blog din Moldova
© 2011 Eoghan. All rights reserved. Powered by Blogger.

AdSense Text

Dec 1, 2011

Destin - mit sau realitate

Unii oameni cred ca exista glasul soartei shi ca toate intimplarile shi nenorocurile ce se produc in veatza lor sunt prescrise de destin. E posibil oare asha ceva? Pentru a intzelege "exista" sau "nu" e necesar doar sa-tzi aduci aminte momentul cind ai spus citeva cuvinte ce tziau schimbat veatza intrun oarecare curent. Daca o faci, conshtientizezi ca in acea clipa ai avut mai multe variante de atzi aranja gindurile, shi ca daca spuneai in loc de "da", "nu", situatzia avea sa se schimbe radical. Doar ai avut posibilitatea sa spu acest "nu", shi atunci cum mai poate fi adevarat conceptul de "soarta"?..Nicicum, ca un mit, inventat de oameni pentru a nu recunoashte greshelile sale. Astfel fiecare om are in putiintza sahi modeleze destinul, spre binele lui. E nevoe doar de putzina logica shi rabdare, inainte de a lua vreo decizie semnificativa in veatza. Fiind creshtin cred in Dumnezeu shi in voia lui, insa el nu este in acolo sus, el este in fiecare om , shi daca acest om nu se va scula singur de jos, cind a cazut, nimeni nul va scula. Intzelegind acest lucru am mai priceput ca nu exista ghinion sau noroc, exista doar oameni intzeleptzi shi proshti, luptatori shi fricoshi.

3 comments:

Anonymous said...

de ce incerci sa faci concluzii asupra unor lucruri care vin din perioade diferite, asupra acelor care la sigur nici nu li'ai studiat ! de ce iti provoci intrebari si dupa incerci sa le rationalizezi si sa cauti raspunsuri doar in tine, cind defapt sunt prea departe ele ? nu exista ghinion sau noroc, nu exista oameni intelepti sau si mai urit spus prosti, luptatori sau fricosi, sint niste chestiuni pe care le neg din din simpla conditie ca stiu al sigur lucrurile stau altfel decit le vezi tu, nu iti impun parerea mea, dar incerci sa urci cit mai sus pe scara, sarind trepte si uitind ca daca te impiedici caderea va fi mult mai dureroasa.

Eoghan said...

Anonymous - vorbe-n vant shi nimic mai mult...argumenteaza-tzi normal opinia ci nu dezbate tot la nimereala fara a avea idei concrete de opozitzie...

Anonymous said...

De unde atâta sigurață că sunt ele în vânt? dacă nu ai prins ideea și nu ai chibzuit atent la ceea ce am scris asta nici decum nu înseamnă ”vânt”. De ce eu ar trebui să o argumentez ? Ți-am dat un indiciu, unul printre cuvintele căruia este un mesaj mai ascuns, și nu este direct mesajul..ci unul mai abstract. dacă îl înțelegi, atunci ai de muncit pentru al și răspunde, dacă NU, pui mânile în buzunar și mergi mai departe, lăsând în urmă o fereastră deschisă, prin care chiar bate vântul ! E complicat, eu știu.rămân pe anonim pentru că astfel vei lua cu toată seriozitatea ceea ce scriu aici! și nu-s decum în opoziție.