Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani. Script on BloggerHelp

About Me and Blog

Eoghan
Mă numesc Şumleanchii Eugen. Să ma descriu scurt, clar şi cuprinzător pot aşa: îmi place să fiu simplu şi iubesc oamenii simpli, iar toată făţărniciea şi ipocrizia în oameni o urasc. Prin acest blog sper să schimb ceva în oamenii din jur, şi să ma perfecţionez eu însumi. P.S. M-am deprins sa scriu la PC in engleză şi să nu urmaresc regulile gramaticale aşa că scuze pentru unele greşeli. Dar să ştii că mă stărui să nu le fac.
View my complete profile

Follow / Urmareşte

Câştigul meu:

SEO sprint - Всё для максимальной раскрутки!

google advice

Blogroll

Blogosfera

Blog din Moldova
© 2011 Eoghan. All rights reserved. Powered by Blogger.

AdSense Text

Nov 29, 2011

Gluma fermecată


Daca shtii sa glumeshti potrivit potzi sa schimbi cursul oricarei discutzii in folosul tau.Pentru a invatza cum shi cind ce gluma trebue sa foloseshti cea mai buna shi ushoara metoda este pregatirea la un  discurs oricare din inainte. De exemplu atunci cind ai ceva timp liber(inainte de somn sau pe merghind drum) incepi sa invirteshti in minte diferite situatzii shi sa le alcatueshti eshiri glumetze din ele. Chestia e foarte folositoare pentru ca peste o perioada de timp nu prea lunga vei fi capabil sa foloseshti gluma potrivita chiar in timp ce vorbeshti cu cineva, automat.
Cum trebue sa fie gluma…
Staruite mereu sa glumeshti cu replici scurte, simple shi cuprinzatoare, cele mai reushite glume sunt alea care nu ofenseaza pe nimeni, tzine minte acest fapt. E bine atunci cind in discurs nu foloseshti cuvinte necenzurate. La fel va fi un plus daca vei glumi pe seama ta, doar un cretin poate sa glumeasca pe seama altzilor iar cind ajunge el tema de ris se supara. Aceasta arata ca el e egoist, iar societatea nu iubeshte egoishti.

1 comments:

Anonymous said...

Şi eu mă credeam singurul psih care merge pe drum şi se rîde xD