Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani. Script on BloggerHelp

About Me and Blog

Eoghan
Mă numesc Şumleanchii Eugen. Să ma descriu scurt, clar şi cuprinzător pot aşa: îmi place să fiu simplu şi iubesc oamenii simpli, iar toată făţărniciea şi ipocrizia în oameni o urasc. Prin acest blog sper să schimb ceva în oamenii din jur, şi să ma perfecţionez eu însumi. P.S. M-am deprins sa scriu la PC in engleză şi să nu urmaresc regulile gramaticale aşa că scuze pentru unele greşeli. Dar să ştii că mă stărui să nu le fac.
View my complete profile

Follow / Urmareşte

Câştigul meu:

SEO sprint - Всё для максимальной раскрутки!

google advice

Blogroll

Blogosfera

Blog din Moldova
© 2011 Eoghan. All rights reserved. Powered by Blogger.

AdSense Text

Nov 28, 2011

Ce e adevarata prietenie?


 Cînd un om poate fi socotit un prieten adevarat?! Atunci cînd el e fanatic devotat prietenului său, şi îm orce situaţie îl susţine? Dupa parerea mea nu, deoarece oamenii sunt toţi diferiţi şi tuturor le este permis sa aiba idei şi principii diferite. Eu cred ca un prieten adevarat va face totul pentru ca omul pe care îl preţueşte sa aleagă calea dreaptă în veaţa, iar pentru această ţinta cel mai puternică armă este cuvîntul. Şi iata în aşa dezbateri comună, a prietenilor,  ia naştere adevarata prietenie.

1 comments:

Anonymous said...

"Mai mare dragoste decât aceasta nimeni nu are, ca viața lui să și-o pună pentru prieteni." Acesta este Cuvântul Domnului Iisus Christos Fiul Lui Dumnezeu, în Evanghelia după Ioan 15:13. Domnul Iisus a făcut, El Însuși, așa cum a spus - pentru fieacare om. Pentru tine, Eugen.