Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani. Script on BloggerHelp

About Me and Blog

Eoghan
Mă numesc Şumleanchii Eugen. Să ma descriu scurt, clar şi cuprinzător pot aşa: îmi place să fiu simplu şi iubesc oamenii simpli, iar toată făţărniciea şi ipocrizia în oameni o urasc. Prin acest blog sper să schimb ceva în oamenii din jur, şi să ma perfecţionez eu însumi. P.S. M-am deprins sa scriu la PC in engleză şi să nu urmaresc regulile gramaticale aşa că scuze pentru unele greşeli. Dar să ştii că mă stărui să nu le fac.
View my complete profile

Follow / Urmareşte

Câştigul meu:

SEO sprint - Всё для максимальной раскрутки!

google advice

Blogroll

Blogosfera

Blog din Moldova
© 2011 Eoghan. All rights reserved. Powered by Blogger.

AdSense Text

Nov 27, 2011

E dar sau blestem?

Veatza, moarte,  probleme, bucurii, lui toate astea deja nu-i sunt interesante. Liceul, lucrul, casa, internetul ramin in urma ca nishte flori din toamna de eri, prietenii nu mai sunt atit de importantzi, deoarece nici nu se poate gindi la ei, viseaza doar una shi aceiashi. Deja e obosit de starea asta dar totodata este fericit. Uneori ajunge la nishte idei ca acest delir il va ruina definitiv, uneori i se pare ca are o depresie ce-i distruge sufletul, dar cind vine momentul ishi da seama ca e cel mai fericit om din lume, insa doar pentru timpul chind o vede, chind o poate admira. E indragostit.
  Dar merita oare iubirea asha sacrificii?! Merita ea oare o veatza pierduta?! Merita ea oare un suflet sfarmat?!


1 comments:

Unknown said...

traim din dragoste si pt dragoste..dar deja ne ramane pt fiecare in parte sa ne gandim ce fel de dragoste alegem...si pt ce sau cine...