Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani. Script on BloggerHelp

About Me and Blog

Eoghan
Mă numesc Şumleanchii Eugen. Să ma descriu scurt, clar şi cuprinzător pot aşa: îmi place să fiu simplu şi iubesc oamenii simpli, iar toată făţărniciea şi ipocrizia în oameni o urasc. Prin acest blog sper să schimb ceva în oamenii din jur, şi să ma perfecţionez eu însumi. P.S. M-am deprins sa scriu la PC in engleză şi să nu urmaresc regulile gramaticale aşa că scuze pentru unele greşeli. Dar să ştii că mă stărui să nu le fac.
View my complete profile

Follow / Urmareşte

Câştigul meu:

SEO sprint - Всё для максимальной раскрутки!

google advice

Blogroll

Blogosfera

Blog din Moldova
© 2011 Eoghan. All rights reserved. Powered by Blogger.

AdSense Text

Nov 28, 2011

Timpul trece oamenii se schimba...

Daaa! Ce face secolul XXI cu lumea! Unde sunt mintzile alea agere shi ingenioase din epoca renashterii?! Cum e posibil ca in 300 de ani omul sa se schimbe atit de radical?! Cum e posibil ca nepotzii celor ce au revoltat impotriva monarhishtilor, mercantelishtilor shi feudalishtilor, celor ce au cishtigat acea lupta pentru libertate, fratzie shi egalitate, iarashi sa se lase prinshi in aceiashi plasa. Iarashi sa se lase condushi de aceiashi monarhi, care doar sau schimbat denumirile. Iarashi sa munceasca la negru, shtiind ca capitalurile lor sunt controlate de aceshti monarhi economici, natzionali shi internatzionali. Iarashi sa se bazeze sistemul creditar shi depozitar, care seamana leit cu cel feudal.
De ce nu se poate iarashi repeta istoria, de ce nu se poate iarashi de schimbat totul definitiv, ca copiii shi nepotzii noshtri sa simta ce este adevarata democratzie shi libertate. De ce lumea este indiferenta de generatziile noi. Cum poate fi lasat un copil ca sa degradeze fatza de parintzii shi buneii lui. Unde este dorintza aia de a evolua shi de a prospita intelectual incontinu. Chiar e atit de greu de observat spre ce capat a existentzei tinde lumea in prezent?! Doar se vede clar ca principalul e distrugeria logicii shi intelectualitatii mondiale. Iar cei ce nu se lasa schimbatzi sunt cotropitzi. Unde sunt ochii popoarelor?! unde este curajul tinerilor?! unde este inteligentza oamenilor?!Nusss?.. Sau oare mai pot fi descoperite aceste valori?

5 comments:

Shtefan said...

pacat...

Unknown said...

oamenii nu se skimba,noi incepem sa-i cunoastem mai bine...spunea cineva,candva...nu stiu cata dreptate e in aceasta fraza,dar eu mereu merg pe principiul ei...

Eoghan said...

Analizinduma pe mine personal imi dau seama ca nu ai dreptate, Alina ))

Unknown said...

ma gandeam eu...ca tu sa fiu deacord cu mine,de unde...fie...fiecare cu parerea sa...:D:D:D:D:P

Eoghan said...

doua pareri diferite trebue discutate, pentru a forma una singura, corecta!