Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani. Script on BloggerHelp

About Me and Blog

Eoghan
Mă numesc Şumleanchii Eugen. Să ma descriu scurt, clar şi cuprinzător pot aşa: îmi place să fiu simplu şi iubesc oamenii simpli, iar toată făţărniciea şi ipocrizia în oameni o urasc. Prin acest blog sper să schimb ceva în oamenii din jur, şi să ma perfecţionez eu însumi. P.S. M-am deprins sa scriu la PC in engleză şi să nu urmaresc regulile gramaticale aşa că scuze pentru unele greşeli. Dar să ştii că mă stărui să nu le fac.
View my complete profile

Follow / Urmareşte

Câştigul meu:

SEO sprint - Всё для максимальной раскрутки!

google advice

Blogroll

Blogosfera

Blog din Moldova
© 2011 Eoghan. All rights reserved. Powered by Blogger.

AdSense Text

Nov 29, 2011

Suntem din Moldova!

Stau citeodata shi ma uit la mediu in care traim shi imi dau seama ca nu este asha de rau cum pare. Lumea care poate lucra la "Moscova" are ce minca shi nu numai, ishi trimat copiii la universitatzi shi cu + 2000 $ pe an ashtea  fac pe diploma roshie. Unii nu iubesc limba rusa shi pleaca in Italia, Spania, Grecia, etc. acolo la fel sunt destule locuri de munca, batrineii aia la fel au nevoe de ashternuturi curate, ca shi bunicii shi parintzii de singe de aici, doar ca acolo se fac bani buni....iar aici potzi avea doar pensia rudei de care ai grija..."bye mom and sorry...itzi voi trimet citeva hirtii europene sa te simtzi shi matale mama ficii bogate".
    Merge totl struna shi sperantza creshte...cei din parlamentul muncesc cite 12 ore pe zi pentru ashi gasi un loc sub soare....apoi cumva poate shi tzara o trag dupa ei...poate chiar dupa primul milion pe contul bunicii fac shi nishte donatzii pentru vreon orfelinat, poate ii va observa mass media, asta daa reclama.
  Nu intzeleg de ce sa ne plingem pe soarta in asha tzara, doar totul de noi depinde, iar daca nu schimbam nimic inseamna ca ne place totul.

0 comments: